2017-07-02

Älva från wycinanka

Hej på er.

En härlig sommardag att vänta, sedan blir det regn igen. Här i Oskarshamn har det regnat i 2 dagar, så det är skönt med lite uppehållsväder. Jag har pysslat och det är skönt att slippa få dåligt samvete *ler* när det regnar känns det mera godkänt att pyssla hehehe.

Jag börjar med att visa er den ljuvliga älvan från wycinanka - hon är verkligen magisk och så fin.


Vingarna fick lite glitterlim på sig.
Bakgrunden är gjord med en embossingfolder och jag hoppas att fru limegrön tar hem flera av dem.



 Mitt lilla hav med blommor som kommer från prima och så den silvriga kapsylen från scrapberrys
Hjärtana kommer med från wycinanka och dem har också fått lite glitter på sig.
Ni skymtar även lite ostduk bakom blommorna.


2 av blommorna har fått lite snöeffekt på sig från nellies, blir en härlig effekt tycker jag.

Så mitt kort.


Ett enkelt stilrent sådant *ler*

Nu önskar jag er en härlig dag.
Många kramar Johanna Bergstrand Dt


material från fru limegrön

Primablommor
Wycinanka, hjärtan, älvor
ostduk
glitterlim
snöeffekt
text från tim holzt
kapsyl från scrappberrys

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar