2017-06-17

Fuse-tool

Jag har lekt med min underbara Fuse-Tool igen och vill dela med mig till er alla underbara bloggläsare. Just idag är jag i Spanien och myser med min familj men innan vi åkte hann jag göra denna roliga "ficka". den ska bli en el i en Traveler´s Notebook som jag ska göra till en nyfunnen vän från FB. Men nu ska jag sluta pladdra (pladder pladder pladder som min son brukar som imitation av  Kung Fu Panda) dax att visa material och färdigt resultat:



Jag har köpt vanliga plastfickor för A4 från Ica och de funkar utmärkt att använda med Fuse-Toolen. efter att hade skurit ner fickan till rätt storlek så skapade jag en mitt"söm" och på den högra sidan gjorde jag sedan en topp"söm" och en mitt"söm" på vertikalen så det blev två fickor med öppning på höger sida där jag hade skurit av originalfickan.




Jag filmade en liten sekvens så man ser hur bra den fungerar:


Jag har använt:

We R Memory Keepers - Fuse Photo Sleeve Tool : slut i lager
Paljetter - Alla färger
Plastfickor - egna stash
Plastpärlor, sea life - egna stash

Varma kramar DT Lillian

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar