2017-05-15

Stockholm Hobby and Craft

Hallå!

Nu var det ett tag sedan jag visade upp något här. Detta pga Stockholm Hobby and Craft som var förra helgen. Under helgen stod jag och jobbade i butiken men jag gick också två kurser. Ena med Olga och andra med Aida från 13Arts. Det var helt fantastiska kurser och inspirationen flödade överallt.



Idag tänker jag visa er de två alster jag gjorde med dem. Deras produkter är helt fantastiska att använda och alla finns att köpa här hos Fru Limegrön.



Nu lite bilder på det jag skapade;

                                                                 

                                                              Kurs med Olga






                                                              Kurs med Aida








13Arts härliga produkter hittar du här;

http://www.frulimegron.se/farg-och-kladd/13-arts/




Tack till alla underbara människor som kom till Fru Limegrön under eventet och förgyllde vår helg.






Dt - Linus Lord










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar