2017-05-21

Kort med scrapBerrys papper

Hej på er!

En ny jobbvecka och man har hunnit att landa lite efter det stora eventet i Stockholm ;)

Idag har jag pysslat med bla papper från scrapberrys - först blev jag lite snopen när jag öppnade paketet. 6 av varje papper och det blev bara 4 olika motiv, men så vände jag på dem och fick ytterligare 4 nya motiv hehehe.  Fina är dem och så prisvärda.

Ni ser lite här vad jag använt mig av idag..




Liten närbild på mitt kort.

Ni ser bla lite chippboard från wycinanka och lite härliga dekorationer från scrapberrys (speciellt dem  kappsylerna). Även på detta kort har jag använt mig av glossy accent - ett lim från ranger. Blir så ljuvligt blankt när det torkar och förhöjer verkligen fjärilarna.




så mitt kort.



Nu önskar jag er en härlig dag.

Många kramar Johanna Bergstrand Dt





Material från fru limegrön

scrapberrys - papper, dekorationer
wycinanka
bling från fysiska butiken
Lim från ranger
tårtpapper

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar