2017-05-19

Fredagsmys #7

Oh, vad jag har saknat er! Det var verkligen länge sedan jag bloggade för Fru Limegrön men idag får jag Fia äntligen den stora äran att presentera det sjunde fredagsmyset 2017. Ni får vrida och vända på skissen hur mycket ni vill och vi ser fram emot att få se och presentera era tolkningar här i bloggen! 



För att delta i utmaningen  så länkar ni ert bidrag i Inlinkz knappen som hittas längs ner i detta inlägg. Om ni inte har en blogg så kan ni maila en bild på er tolkning till info@frulimegron.se och skriva fredagsmys #7 som rubrik. Ditt alster ska vara synligt för oss senast torsdag den 1 juni kl. 21.00. Vinnaren utses av random.org och presenteras senare på kvällen/natten till fredag. Priset denna vecka är en överraskning, utvald av vår fina DT-mamma Linda. 

 

Jag har använt de fantastiska papperen från serien Vintage Summer Basics av Maja Design till min skisstolkning. Jag älskar de milda ljuva färgerna och har använt brun distress ink "Frayed Burlap" för att hålla färgerna mjuka. Stämplarna är udda som jag har samlat på mig genom åren och jag har ingen tillverkare men är du intresserad av fina stämplar så kika här!

DT-Linda: 


Hoppas att ni får ett fantastiskt slut på majmånad!

Bästa hälsningar

Fia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar