2017-05-01

ATC 2

Hej hopp!


Hoppas ni hade en bra Valborg och att denna röda dag blir fantastisk! Nu händer det väldigt mycket hos Fru Limegrön. På Torsdag åker vi in till Solna för att bygga upp vår monter på Stockholm Hobby and Craft Event och inför detta event så har det landet HELA 300KG NYHETER! Ni som kommer på eventet kan göra förbeställningar på dessa härliga nyheter och massor med andra saker som finns sedan tidigare, gör ni detta så får ni 10% på hela förbeställningen. Erbjudandet gäller endast till kl 23:59 ikväll så passa på.


Idag är det även min bloggdag och jag tänker idag visa ett ytterligare ATC kort. I torsdags visade Linda en ny teknik för oss som satt i butiken och tekniken var riktigt rolig att använda sig av. Tekniken heter "Galaxy painting" och det är den som är bakgrunden på mitt ATC kort. Nedan får ni se resultatet.




Jag har använt;
Hoppas ni får en bra vecka och att vi ses på Stockholm Hobby and Craft Event!


DT - Linus



2 kommentarer:

  1. Åh, galaxy painting vill jag lära mig! Kan vi få en tutorial Linus eller Linda?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vi ska se vad Linus kan få fram idag. :-)

      Radera