2017-05-22

Altrat Hjärta

Hej allihopa!

Hoppas allt är bra med er. Idag tänker jag blogga ett trähjärta jag altrat och dekorerat. Dessa trähjärtan är riktigt roliga att kladda på och jag kan verkligen rekommendera båda sorterna som Fru Limegrön säljer. Idag visar jag det ena och nästa vecka kommer jag att visa det andra hjärtat. Till hjärtat jag visar idag har jag använt mig utav en krackelerings färg som jag vart helt kär i. Den finns även i paste men jag har inte hunnit att testa denna ännu, lovar att det kommer ett inlägg senare med den också.



Ni missade väl inte att Fru Limegrön fick hem en massa härliga nyheter innan mässan och att det fortsätter att trilla in ännu?



Nu till mitt hjärta!
Hela hjärtat

Närbild blommor

Närbild krackelering





Jag har använt;




Hoppas ni får en trevlig vecka!

DT - Linus



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar