2017-04-23

Trassel på pion

Hej på er!

Vilket konstigt väder vi har, ena minuten skiner solen och andra snöar det.
Många säger aprilväder, men jag tycker det var länge sedan det var såhär i april...
Men men..

Idag vill jag visa ett kort i manlig stil.
Jag har använt samma papper som sist (läs förra söndagen) så idag tänkte jag använda spillet som blev. Många är duktiga på det (att använda sitt spillpapper) jag kan bli bättre ;)


 Primablommor är så jag, fast dem går i gult. Jag har lite svårt för den färgen, men det är dumt att inte skapa i den för det. Bra att utmana sig själv tycker jag.
Ni ser även en doily och så den härliga hästen i chipboard från wycinanka, den har fått lite flowersoft på sig. Tycker det blir så fin effekt.


Här ser ni mina papper och så en härlig skylt från Tim Holtz (quote chips) jag hoppas att Linda tar hem dem, så fina och användbara. Ni ser även lite trassel och blingstenar.

Så mitt kort:


Jag har gjort kortet i storleken 12 * 15 cm - kul med lite annorlunda :)

Nu önskar jag er en fantastisk dag.

Många Kramar Johanna Bergstrand Dt


Material från limegrön
Papper - Scrappberrys / words live forever
Chipboard från wycinanka
Flowersoft
Primablommor
Bling fysiska butiken
Tårtpapper
trassel
Pion klippark

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar