2017-04-15

En kärleksfull LO

Hej alla bloggläsare och Glad Påsk till er alla. Idag är det påskafton och jag har laddad för en mysig påskmiddag med familjen uppe i Hälsingland. Men innan jag packade ihop och lämnade Stockholm så gjorde jag en LO på mig och sonen när vi pussas på Astrid Lindgren sjukhus i höstas. Det finns så mycket kärlek i bilden så jag ville att den skulle få landa på en LO.
  
Jag började som vanligt med ett vitt mixed media papper från 13 Arts. Jag tog fram tre av min 13 Arts VIVID akryler, Blue, Magenta och Yellow. Sedan tog lite av varje färg på min glas skärplatta från WeRMemoryKeeper. 

Den är helt fantastisk att när man pysslar. Man kan ha lim, färg, mister, stämpelfärg ja vad som helst, den är kanon bra till WRMK Fuse tool och givetvis bra att skära på. Sedan är det bara att torka av den ich den är som ny. Absolut ett av mina bästa köp på senaste tiden.

Jag tog tre små svampar och sedan tog randomly alla tre färger på min 13 Arts stencil Squares i mitten i övre delen av min LO.

Jag valde en underbar och passande text från 13 Arts Chipboard His and Hers och färgade in med Vivid Magenta
 
Jag har använt:
13 Arts - Chipboard His and Hers (slut i lager men finns många andra fina Chipboard texter här)

Glad Påsk från alla oss hos Fru Limegrön

DT Lillian
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar