2017-04-30

Distress oxide

Hej på er!

Nu är det mycket i mitt liv, skolan, familj/ hem och min hobby ;)
Men det är alltid skönt att sätta sig ner och pyssla när man har det stressigt, man blir lugn och harmonisk och så kan man stressa lite till efter det hehehe.

Idag visar jag er ett kort där jag lekt med dem nya distresserna oxide.



Jag har alla 12, men jag valde att bara använda gul, orange och mörkbrun.
Jag har också använt en mask.
Visst blir det läckert.
Jag valde att använda mig av en mörk bakgrund och blev faktiskt förvånad hur bra det blev med att distressa på det.



Jag har valt att dekorera sparsamt, jag använde mig av en härlig drake från wycinanka, lite primablommor och så text från Tim Holtz.

Så mitt färdiga kort.



Jag hoppas ni får en härlig dag.
Många kramar Johanna Bergstrand Dt



Material från fru limegrön

Distress oxide
Wycinanka
Bling - fysiska butiken
Primablommor
Text från Tim Holtz

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar