2017-03-19

Kort med pion papper

Hej på er!

Härlig söndag och det är vår ute - så härligt.
Jag pluggar och pluggar och så gör jag lite kort emellan ;)

Idag visar jag ett kort med ljuvliga papper från pion design.


Jag älskar verkligen pion designs papper - dem är så jag

Dessa dekorationer tänker jag använda och det är bla från prima ( dem ljuvliga vita bladen) chipboardhörn från wycinanka och så har jag klippt en fjäril från pions papper och den har fått lite glossy accent på sig - blir en bra effekt.



och så visar jag lite hur jag tänkt att bygga upp mitt kort.
Vidare bygger jag med mina blommor. Dem lila rosorna finns i den fysiska butiken.



Så mitt kort



Nu önskar jag er en härlig dag.
Kram Johanna Bergstrand Dt



Material jag använt från fru limegrön

Papper från pion design
Lila ros fysiska butiken
chipboard från wycinanka
Tim Holtz ord
Prima blad


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar