2017-02-26

Tävlings inspiration

Hej på er!

I fredags startade en ny tävling hos fru limegrön - fredagsmys. Tävlingen hittar ni HÄR
Denna gång ska vi följa en bingobricka.



Jag har även denna söndagen valt att göra ett inspirationsalster.
Min rad som jag valde är Spets, Mist och Lila.



Ni ser lite härliga blommor och så undrar ni får man ha med sådant?
Ja det får man, bara ni utgår från den rad ni valt och så kan ni lägga till lite annat.
Dem lilla kvistarna (med bolliknande blommor) finns i den fysiska butiken, likaså dem lila rosorna.




Jag har även med tårtpapper och 2 härliga kvistar från wycinanka och lite runda bling här och var.
Texterna är nya, från Tim Holtz. Så praktiska och kommer både i vitt och svart med vit text.
Här ser ni även misten jag använt, den kommer från 13 arts  chalk lilac


Så mitt kort.



Nu önskar jag er en härlig söndag.
Kramar Johanna Bergstrand Dt

 Material från fru limegrön

Tårtpapper
Bling
Blommor från fysiska butiken
Tim Holtz texter
Chipboard från wycinanka
13 arts chalk lilac

1 kommentar:

  1. Nydelige Farger.. Herlig Blomsterdekorasjon!! Go Søndag!

    SvaraRadera