2017-02-22

Notebook



Jag gillar att hålla på med mixed media men när man gjort ett gäng tavlor, burkar och kort blir det fullt i hyllorna. Då kom jag på att jag kan göra block eller anteckningsböcker. Det känns så himla fiffigt, dels för att jag använder dom hela tiden och dels för att det är en trevlig present till nästan vem som helst och verkar verkligen uppskattas!



Vill du veta hur jag har gjort så kommer jag hålla två workshops på Stockholm scrap and craft event där jag visar hur man gör och du får göra med min hjälp. Det finns platser kvar så passa på att boka dig till årets största scrapträff och passa på att boka min workshop. Den kostar bara 80:- och allt material ingår!!!



Men jag kan avslöja att jag använt 13@rts shiny powders på alla tre böckerna för den härliga färgen ovanpå det svarta!







1 kommentar: