2017-02-19

Längtar efter vår!

Härom dagen droppade isen från taken och jag hörde fågelkvitter, då väcktes min vårlängtan. Efter att ha jobbat med mörk rost några veckor var det dags för mycket färg och glada färger!






Jag har altrat en fågelholk som finns i sortimentet från Wycinanka, man bygger ihop den som en möbel från IKEA. Fast med lim istället för insex skruvar. :)





Jag har grundat med flera lager vit gesso, lagt på molding paste genom stenciler, stämplat lite med en diffus textstämpel och slutligen sprayat med mister från 13@rts. När grunden var klar limmade jag på sisal, staketet och alla blommor.





Sen var det dags att spraya igen! Lite vitt på några detaljer och lite glitterlim på några ställen här och där. Färdigt!!!

Misterna är såklart från 13@rts
Staketet från Wycinanka
Stencilerna från 13@rts
Och alla blommor och andra dekorationer finns i butik eller webb shop.

Hör bara av er om ni undrar över någon särskild produkt!

Ha det bäst!

// Wanel

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar