2017-02-12

13 Arts till fredagsmyset

Hej på er!

Idag vill jag visa ett kort som jag gjort till fru limegröns fredagsmys. Det är en tävling  dem har varje månad och du kan vinna ett fint pris.

Denna månaden ska man tolka en fin skiss.



Jag valde att göra lite annat, så fri tolkning, men det ska synas att du utgått från skissen.


Jag har använt mig av 13 Arts produkter. Stencil, modeling paste, gesso och så lite härliga dekorationer.




Visst är svanarna ljuvliga, chipboard från wycinanka och dem har fått på sig lite fjädrar, glitter - kommer från 13 Arts.  och så ser ni att svanarna bildar ett hjärta med va *ler*


så mitt kort


Nu önskar jag er en härlig söndag och va gärna med i fru limegröns tävling - den hittar ni HÄR

Många kramar Johanna Bergstrand Dt



Material från fru limegrön

13 Arts produkter:
gesso, modeling paste, dekorationer, vit mist, flytande lim (att fästa dekorationerna med) stencil
Svanar i chipboard från wycinanka
Blinghjärtan
Tårtpapper

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar