2017-01-01

Nytt år och god fortsättning

Hej på er!

Som rubriken lyder är det nytt år *ler* och jag önskar er alla en god fortsättning.
Jag hoppas detta året blir fyllt av glädje, kärlek och skaparlust.

Idag vill jag inspirera er med ett kort i härlig pastell.
Papperna kommer från 13 arts, jag kan inte se dem i webbutiken just nu.... men kanske kommer dem in igen. Om jag minns rätt är dem väldigt prisvärda och så fina.


Så här har jag börjat med mitt upplägg. Cardstock, basen är 13 * 15 cm  sedan lite härlig papper från 13 Arts och så ett tårtpapper och över det stansade jag ut en die från spellbinder (även detta papper kommer från 13 Arts).  Ber om ursäkt för lite mörk bild.




Här ser ni lite härlig trasseltråd och en bit av wycinankas chipboard.





Ljuvliga blommor från prima och så den vita rosen med glitter på sig (hoppas ni kan se det)


så mitt kort:



Texten är så fin - kommer från ett klippark från pion.


Nu önskar jag er en härlig dag.

Många kramar Johanna Bergstrand Dt






Material från fru limegrön

spellbinder - label 30
Tårtpapper
Papper från 13 Arts
Blommor från prima
Klippark från pion
chipboard från wycinanka

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar