2017-01-15

Grattis kort

Hej på er!

Idag ska det bli härligt väder med sol och ett par minus, va ute och mys och sedan kan man pyssla - bara för att man förtjänar det *ler*

Jag vill visa er ett grattis kort idag helt utan blommor för det är en stor utmaning för mig




Härlig wycinanka chipboard i form av noter och så flaskan med olikfärgade microneads.


Grattis i form av stämplar från papermania. Jag stämplade upp dem i svart, sedan gick jag på dem igen med stämpelfärg från prima. Härlig tjock och mycket färg - jag rekommenderar dem starkt.
Sedan punchade jag ut orden var för sig.


En härlig text från Tim Holtz stämpelset - stuff to say


En del av dem svarta punkterna bytte jag ut mot bling - gav en härlig effekt tyckte jag.

så mitt kort:


Pappret  kommer från serien wild at heart och passar så bra till manliga kort.

Nu önskar jag er en härlig dag.

Kram Johanna Bergstrand Dt.



Material från Fru limegrön

Cardstock
Papper från wild at heart
Stämplar från papermania-urban stamps, Tim Holtz
stämpelfärg från prima
Chipboard från wycinanka; noter, stjärnor
Dies från spellbinder
Glasflaska med microbeads
Bling

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar