2017-01-18

En perfekt dag

Idag visar jag en layout som jag gjort om en dag med fika med en go vän. Det är alltid urmysigt att träffa henne vilket kan göra en dag helt perfekt men på grund av omständigheter som bara hon och jag vet så fick det ändå bli en dödskalle på ordet perfekt :)


På layouten har jag inte använt några mönstrade papper alls utan gjort dom med färger från 13@rts. Lite tissue paper från Tim Holtz finns det dock tillsammans med det enda orangea pappret.
Lite stänk av svart ink och ett kluster med papper i hörnet fick vara pricken över i.

Material jag använt:
Tim Holtz tissue paper
13@rts rainbow colors, sky blue, orange och navy blue
Fibrer
Chipboard "En perfekt dag" och kugghjul
Döskalle och fjäril från mina gömmor
Svart splash ink



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar