2017-01-14

En Foto Folio i pirat tema

Hej igen alla härliga bloggläsare, idag är det lördag och min bloggdag hör hos Fru Limegrön. Idag tänkte jag visa en Foto Folio som jag har gjort med de fantastiska papperna från ScrapBerry's med tema pirat. Sonen klädde ut sig till pirat här om dagen och lekte som bara barn kan. Gissa om jag blev glad att jag hade dessa underbara papper till de bilder det blev den dagen. Jag satte igång direkt med en Foto Folio då den rymmer många bilder och även ger utrymme för "LOs" och en chans att se de fantastiska papperna trots foton. Totalt ryms det minst 44 foton. Jag har filmat Foto Folion och det klippet går att hitta på Fru Limegröns YouTube sida här.

Här är framsidan, där har jag en karta från Wycinanka samt en liten Rhinestone brad där "skatten" finns. Jag färgade in kartan med Distress Ink pad Walnut Stain som jag även har använt på alla papper. Kartan fäste jag på tre sidor för att kunna sätta in ett foto bakom. 
 

Bamse kramar DT Lillian

2 kommentarer: