2017-01-07

En altrad påse

Hej alla härliga bloggläsare idag tänkte jag visa en påse som jag har altrat då jag ska skicka den till en tjej som har bett om lite uppmuntrande post på FB då hon är på sjukhus och har varit en längre tid. Jag har använt en vanlig brun påse och vit cardstock som spegel för det härliga papret från ScrapBerry's "You and Me". Jag valde att edge'a alla papper med TH Walnut Stain. 
 
Det är dubbla fickor i fram och de två vita papperna med spets som är från en underbar punch från ScrapBerry's är fria att tas ur och agerar som avskiljare mellan allt "gotte" som jag har fyllt påsen med. I den främre fickan av den stora fickan kommer jag lägga mitt brev till mottagaren. Jag hoppas hon blir glad och ser det som lite gladpost :-)
 
En lite närmare bild på det fina papret och ett litet mini arrangemang vid slutet av "sprickan" . En lite ros från rosband och två små blad från ett härligt band med blad i vitt. Hjärtat är från Wycinanka och aldrad med lite stämpel färg.

Jag har använt:
Papperspåse - finns i fysiska butiken
ScrapBerry's - Cherry Blossom pink - slut i lager
Vita små rosor - finns i fysiska butiken
Rosband - finns i fysiska butiken
Band med blad - finns i fysiska butiken
Ranger - Stickles Silver - slut i butiken

Vinter kramar, DT Lillian

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar