2017-01-28

Art Journaling Cover

Hej alla härliga bloggläsare idag är det lördag och jag tänkte visa min Art Journal som jag har altrat framsidan på. Jag kände att den var alldeles för trist att titta på så det var att plocka fram ett gäng underbara produkter från 13 Arts och sätta igång. Men här kommer min framsida:
 
 
Jag har använt:

Ranger - Creative Journal

13 Arts - Gesso White

13 Arts - Modeling 

13 Arts - Stencil Aria Song - slut i webbshoppen

13 Arts - Gel medium

13 Arts - Nätcirkel

13 Arts - Metallic akrylfärg Raspberry

13 Arts - Pearl Pigment Silver Pearl

13 Arts - Stencil Me & You 15x15

13 Arts - Akrylfärg Vivid Vintage Espresso

13 Arts - Stencil Butterflies 15x15

13 Arts - Inspire Chipboard 

13 Arts - Splash Silver


DT Lillian


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar