2016-12-18

Julkort

Hej på er!
Idag är det söndag och 4:e advent, ni må tro att mina barn längtar efter julafton och inte minst tomten ;) Jag längtar efter att allt är över hehehe.
Det blir lite så när man studerar och behöver lägga fokus på något helt annat.

Nåväl - idag vill jag inspirera till ett julkort.
Jag fick så mycket fint i mitt senaste Dt paket och ville använda allt *ler*
men var sak har sin tid heter det ju...




Jag börjar med att visa lite blommor - den stora röda är så vacker och den har fått lite snö på sig från nellies - bra pris på den och så har den en liten spets så man kan dosera på ett bra sätt.


Lite ljuvliga papper från pion och så en doily i form av ett hjärta och så lite härlig tråd - vet dock inte vad det kallas - men kul att jobba med är det ;)


Kolla in dem härliga bokstäverna, jag stämplade dem på ett vitt papper och så punchade jag ut dem.

så mitt kort.


Även skridskorna fick lite snö effekt.

Nu önskar jag er en härlig dag.

Många kramar Dt Johanna Bergstrand


Material från fru limegrön:

Papper från pion
Cardstock vit
Bommor - finns i fysiska butiken
Bling- fysiska butiken
Bokstavsstämplar
Hjärtdoily
snöeffekt från nellies - fysiska butiken
vit trassel tråd - fysiska butiken

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar