2016-12-25

God fortsättning

Hej på er!

Jag hoppas ni haft en härlig julafton med mys och god mat med familjen.
Jag har mitt kvar - idag blir det mys hos min mamma och alla nära och kära.

Idag visar jag ett bra att ha kort med sådant som jag tycker om att skapa med.


Blommor som jag älskar och här har jag använt en del från prima och så dem vita blommorna med glitter som va i mitt senaste dt paket.



Härlig chipboard från wycinanka - jag har haft glitterlim och så nellies snow effekt på den.



så mitt kort


Pappren jag använt är cadrstock och från en härlig serie som heter wild at heart.
Ni ser även lite ostduk som finns i den fysiska butiken.

Nu önskar jag er en härlig juldag.

Många kramar Johanna Bergstrand Dt




Material från fru limegrön

cardstock
wild at heart
primablommor
ostduk - finns i den fysiska butiken
chipboard från wycinanka
nellies snow effekt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar