2016-12-11

En tag låda med lite present tags

Idag är det tredje advent och jag har fått äran att hoppa in extra då Johanna fick förhinder denna söndag. Jag tänkte visa en liten "hållare" till tags. Jag valde att göra min i jul tema och tagsen är tänkte att sättas på gåvor tilll julen. Eftersom jag är så förtjust i nya Maja Designs "I Wish" så blev det dessa papper även på detta projekt. 
 

Lådan/hållaren gjorde jag med röd cardstock och tagsen är med vit cardstock. Mönsterpapperet på tagsen är från Maja Designs "I wish" och jag valde att distress alla kanter med min Tim Holts "paper distresser". "Hälsningen" valde jag att skriva led Distress Marker. Den härliga julgranskulan från Wychinaka valde jag att embossade med Stampendous underbara embossingpulver "old silver" och så klippte jag ett bakgrundspapper i Studio 75 mixed media papper och embossade Stampendous "aged scarlett". Wichynankas tumvantar målade jag bara med 13 Arts Gesso white och skrev förhand God Jul med svart penna. 
 
En liten bild på några av de tio tagsen i lådan/hållaren.

Jag har använt:
Stampendous - Distresspulver Aged Scarlett - finns inte i butiken just nu, men många andra underbara färger.
Studio 75 - Mixed media papper - slut i lager men kommer snart i lager igen

DT Lillian

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar