2016-12-05

Doptag

Godmorgon!
Ännu en härlig vecka står framför oss. Igår var det första advent och äntligen börjar julafton att närma sig. Hoppas att ni får några julklappar, kan tänka mig det blir en hel del pyssel. Denna måndag ska jag visa er en dop tag jag har gjort. Denna tag hängde runt en whiskey flaska dopbarnet skulle få. Det är tänkt att han och hans farfar ska dricka denna tillsammans på hans 20 års dag. Till denna tag använde jag mig utav en ny pappersserie hos Fru Limegrön. Serien heter "Edge of Town" och kommer från ScrapBerry´s. Fru Limegrön har även fått in massor med annat härligt från dem, in och kika! Nu till tagen!


Jag har använt:

  1. Pappersblock
  2. Rött cardstock
  3. Twine - Finns i fysiska butiken.
  4. Bokstäver - Privat
  5. Vitt cardstock
  6. Papercuts




DT - Linus

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar