2016-11-20

Tavla med 13 Arts produkter

Hej på er!

Idag gästar jag här igen i bloggen.
Idag blir det mycket som jag ska få gjort, framför allt plugga inför min tenta som är imorgon....
Även baka lite gott, tänkte göra en ny variant på saffransbullar, receptet  fick jag av en fin vän. Men först tänkte jag visa en tavla med härliga produkter från 13 Arts.

Jag tänkte ha denna sida i ett bröllopsalbum, så jag valde en tunn canvasduk istället och det gick precis lika bra som en tjock ;)
Jag börjar som alltid med att grunda med gesso, sedan gå på med stenciler och modelingpaste.
När allt torkat ordentligt är det bara att gå på med mister och bygga upp din tavla med härliga blommor, metallsaker, chipboard, ostduk mm.


Kolla in texten, chipboard från wycinanka (fick även lite gulddekor i form av inka gold) och så ser ni lite av den härliga bakgrunden jag skapat med stenciler och modeling paste.



Även här har jag använt chipboard från wycinanka, jag älskar dem helt enkelt.

Och blommor - visst kan man aldrig få för mycket av dem ;)


Många av blommorna kommer från prima. Ni ser även lite dekorstenar från 13 Arts

så min tavla i helhet


Nu önskar jag er en fantastisk dag.

Kram Johanna Bergstrand GDt



Material från fru limegrön

Produkter från 13 Arts, gesso, modeling paste, mister, stenciler, dekorationer.
Blommor från prima
chipboard från wycinanka
canvas tavla
Ostduk
glitterlim

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar