2016-11-06

Höstigt kort

Hej på er!

Glad härlig söndag på er
Idag är jag i Linköping, på en scrappträff och jag har med mig mina produkter från 13 Arts, så jag hoppas att jag har gjort något med det  (Kan ju inte riktigt veta, eftersom jag har schemalagt detta inlägg) men min tanke är att jobba med dem produkterna i helgen.

Idag vill jag visa er ett kort som går i höstens färger. Även om jag älskar 13 Arts, så måste jag försöka att göra annat med hahaha.


Jag har använt lite chipboard från wycinanka, papper kommer från serien Wild at Heart och dem är verkligen ljuvliga, går i gula,oranga, bruna och dova blå toner.  Den härliga vita klockan kommer från ScrappBerrys. Jag har även satt på lite bling


Ekollonet visst är det läckert och så många härliga blommor från prima.



Nu önskar jag er en härlig dag.

Många kramar Johanna GDt.

Material från fru limegrön

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar