2016-11-13

13 Arts produkter på en tändsticksask

Hej på er!

I helgen som va, va jag på en scrappträff i Linköping och jag hade med mig hela mitt innehav av 13 Arts produkter ;)   Jag gjorde 2 projekt med det, ett av dem tänkte jag visa här idag.

Vi fick en tändsticksask som vi skulle altra med jultema.
Jag visste med en gång att jag ville använda 13 Arts produkter på den, sagt och gjort.

Jag började med att måla hela asken med gesso. Sedan tog jag min härliga stencil (även den från 13 Arts) och modeling paste. När det torkat, så limmade jag på mina olika produkter jag ville ha på, bla charms, chipboard från wycinanka, lerdekos, knappar mm.

Ni ser lite av det här ;)


Jag sprutade ner min ask med dem härliga misterna från 13 Arts.


Min fe från wycinanka fick lite glitterlim på vingarna (hoppas ni kan se det)
När jag var nöjd med färgen, så hällde jag över lite microkulor i guld, även dem från 13 Arts.



Sist när allt torkat satt jag dit min text.
Jag hoppas ni har blivit inspirerade att prova på att göra egna saker med 13 Arts.

Jag önskar er en härlig söndag.

Många kramar GDt Johanna.




Material från fru limegrön
 13 Arts produkter:
 mister, microkulor, gesso, modeling paste, stencil
Chipboard från wycinanka
Glitterlim


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar