2016-10-23

Tavla med 13 Arts produkter

Hej på er!
Denna ruggiga regniga söndag. Idag kan ni pyssla utan dåligt samvete - hela dagen ;)
Jag gör mitt 3:e gäst Dt jobb för Fru Limegrön och jag har åter använt dem ljuvliga produkterna från 13 Arts. Ju mer jag använder dem, ju mera älskar jag dem och vill använda dem hela tiden.

Idag vill jag visa er en tavla jag gjorde åt en boende jag jobbar för.
Hon längtar efter sin trädgård som hon hade när hon bodde själv, så jag ville skapa en sådan känsla när jag gjorde denna tavlan, en trädgård med lite mystik....




Här la jag upp lite saker som jag har använt.
Ni ser bla Wycinankas chipboard, stencil från 13 Arts, gesso från 13 Arts, blommor från ScrapBerrys och resin blommor även dem från ScrapBerrys.

Då börjar vi ;)



Här ser ni bla lite resin blommor och så lite olika chipboard produkter från Wycinanka.





Här har ni den underbara älven från Wycinanka och henne har jag klätt i olika produkter från 13 Arts
Bla flakes, microbeads, glitter. Ni har massor av härliga produkter i webbshoppen och dem är nästan gratis - visst är det underbart





Och så har vi den ljuvliga rosa blomman längst ut från ScrapBerry ,dem kommer i 2 pack och jag har använt 1 i varje hörn ;)




Så min tavla jag har använt 4 olika mister/sprayer från 13 Arts
Jag hoppas att ni gillar min tavla och att den söta tanten också gör det.

Nu önskar jag er en härlig dag.

Kram Johanna Gäst Dt.






Material som kommer från Fru Limegrön

Blommor - ScrapBerrys
Resin Blommor - ScrapBerrys
Chipboard produkter - Wycinanka
13 Arts produkter:
Stencil, Gesso, Mister, dekorationer (flakes mm)


2 kommentarer: