2016-10-09

Tavla med 13 Arts produkter

Hej på er!

Idag gör jag mitt första inlägg som gäst designer åt Fru Limegrön.
Jag är så  otroligt glad  att få äran att inspirera.

Mitt första alster blir en tavla jag gjorde med mix media.
Jag har använt mig av 13 Arts produkter, dem är så bra och prisvärda, tur med tanke på att man vill ha alla ;)



Kolla in färgerna säger jag bara, så läckra.
Det är metallhörn, blommor och  chipboard från wycinanka  och så 13 Arts produkter.
Man kan även se lite guld som glimmar på blommorna i chipboard - det är Inka gold.



Älvan älskar jag  och henne klädde jag i flower soft och håret är flakes
Uppe i vänstra hörnet har jag lagt lite microspheres.
Bakom älvan har jag använt mig av en mask, även den är från 13 Arts
kolla in den härliga masken...





Så min tavla i sin helhet.



Här ser ni alla härliga chipboard produkter från Wycinanka
Blommorna kommer från prima och dem har jag lagt lite snow effect på från Nellies.

Alla 13 arts produkter kommer komma in i webbutiken, bara så ni vet.

Jag hoppas ni alla får en underbar dag.
Många kramar Gäst Dt Johanna.





Material från Fru Limegrön

chalk mist turquoise, lilac, grey 13 arts
pastel mist caramel, turquoise, lavender 13 arts
chipboard från wycinanka
Flower soft
Flakes 13 arts
Microspheres 13 arts
Gesso från 13 arts
modeling paste från 13 arts
Stencil / maskfrån  13 arts
Blommor från prima
snow effect - nellies
Inca gold
Canvas tavla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar