2016-10-30

Höstkort med 13 Arts produkter

Hej på er!

Vilken härlig helg vi har haft, solen skiner.
Idag är det söndag och jag gästar åter här hos fru limegrön.

Jag vill visa ett höstkort, jag hade egentligen tänkt mig en annan variant, men ibland är tanken god, men det blir inte bra ;)

Så här såg det ut när jag sprayat  med 13 Arts mister och det blev inte bra....


Jag plockade in ett lönnlöv och använde det som en mask, men jag tyckte det blev alldeles för stort för mitt kort, så istället tryckte jag ut det sprayade lövet mot en vit bakgrundspapper  och då blev det bättre.



Här ser ni hur det blev och så har jag lagt på en massa härliga flakes, glitter mm från 13 Arts.

Jag har även använt mig av härliga chipboard produkter från wycinanka.


Så mitt kort.




Nu önskar jag er en fortsatt härlig söndag.

Kram Johanna Bergstrand Gäst Dt


Material från Fru limegrön

Cardstock
chipboard från Wycinanka
13 Arts produkter ( mister, flakes mm)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar