2016-10-16

Halloween kort med 13 arts produkter

Hej på er!

Söndag morgon och åter ett gästinlägg från mig.
Hela denna vecka har varit mulen, blåst och alldeles underbar med härliga höstiga färger.
Jag älskar hösten med alla härliga färger, krypa upp i soffan med en bra bok/varm filt och ha en brasa i bakgrunden och tända ljus - kan det bli bättre.....

Idag vill jag visa er ett Halloween kort som jag skapat med 13 arts produkter.
Jag älskar dem och vill använda dem hela tiden, så ska ni investera i något, då rekommenderar jag dessa underbara produkter.



Jag stansade ut lite härliga fåglar från sizzix (dessa är rätt gamla, men visst är dem ljuvliga)
Sedan målade jag dem med gesso från 13 arts.



När det torkat så använde jag masken och modeling paste från 13 Arts
Då ser det ut såhär när det torkat.


Sedan är det bara att gå på med mister, olika produkter, stämpelfärg mm.

Min fågel ser ut såhär.



Visst är den läcker. Olika mister (både chalk och pearl) från 13 Arts
Lite härlig flower soft - jag älskar den multifärgade i orange. En bra investering som räcker länge.
Dem gröna bokstäverna (thickers) finns det massor av i limegröns fysiska butik- i olika stilar och storlekar, man kan aldrig få för mycket av thickers helt enkelt ;)



Pumpan och ramen är chipboard från wycinanka dem färgade jag in med pearl orange en mist från 13 Arts, tror ni kan se att det glänser lite grann.
Blommorna kommer från prima och blinget kommer från papermania /docrafts


 Viss är pappret ljuvligt  det kommer från serien Wild at heart - många härliga motiv kan jag lova.

Nu önskar jag er en härlig höstdag.

Många kramar gäst Dt Johanna.



Produkter jag använt från limegrön

13 Arts produkter  mister, gesso, modling paste, mask
Chipboard från Wycinanka
Papper från serien wild at heart
Bling från Papermania / dovcraft- finns i den fysiska butiken
Primablommor
Flower soft - verkar vara slut just nu, men kommer säkert in igen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar