2016-09-26

Verktygsväska

Godmorgon!
Jag har under en längre tid saknat något att ha mina verktyg. Jag har funderat och tänkt på vad jag vill ha. Kollat runt på många modeller men inte hittat riktigt något som passar mig. Jag vill ha något som är lite unikt och något som passar mig som är kille. Jag tog några chipboard ark och sedan satt jag mig ner och klurade lite på vad jag kunde hitta på. Det tog ett tag men till sist kom jag på att jag kan ju göra en verktygsväska. Jag tog min chipboard och började sedan bygga den i det format jag ville ha den. Till handtag har jag använt mig utav ett kvastskaft som var av. Jag målade bara det med svart gesso och vips så hade jag ett handtag som passade utmärkt till. Här är resultatet!






Jag har använt mig utav:
Skriv gärna en kommentar om det är något ni undrar över eller lämna bara ett litet avtryck. Hoppas ni får en trevlig måndag och vi syns väl nästa måndag?

DT - Linus


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar