2016-08-21

Tusen Tack Tag med distressteknik!


Hej hej,

Min Tag-mani fortsätter - hoppas ni inte har tröttnat... :-)

Idag har jag skurit ut en tag som jag sedan har färgat in med Distressdynan Mowed Lawn. Jag gjorde helt enkelt så att jag drog med distressdynan över hela tagen så att det gröna täckte allt vitt. Därefter lade jag en stencil över tagen och sprayade med vatten över hela stencilen. När vattnet dragit in någon minut så tog jag ett hushållspapper och klappade försiktigt över hela tagen för att fånga upp överflödigt vatten. Tagen torkade jag sedan torr med embossingfönen. Sedan är det bara att dekorera! Lätt som en plätt! :-)

Blomman gjorde jag genom att färga in en bit cardstock men Distressdynan Worn Lipstick, därefter stämplade jag blomman med embossingdynan och embossade med genomskinligt embossingpulver. Tusen tack är en dies från Mandy's.


Denna gång har jag använt;
Kramar DT-Linda


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar