2016-08-12

Tag med 3 olika Distress Ink


Hej och hallå!

Nu har jag helt snöat in på tags. Jag vill använda mina Distress Ink dynor mer och har därför testat olika tekniker med dessa och smidigast då (tyckte jag) var att göra tags. Några gånger framöver kommer jag att visa tags med olika distresstekniker. Jag vet tyvärr inte vad teknikerna heter men det får gå ändå. :-)



Denna tag började jag med att stämpla fjärilarna med embossingdynan och därefter embossa med Clear embossingpulver. Efter det tog jag mitt blendingtool och målade med Mustard Seed, Wild Honey och Worn Lipstick. Jag sprutade ner mitt underlägg med vatten och drog sedan min tag i vattnet med färgsidan nedåt och därefter torkade jag tagen med embossingfönen. Sen är det bara att dekorera och fääääärdiiiiiig. Lätt som en plätt, eller hur? :-)

Denna gång har jag använt följande;


Många kramar från DT-Linda



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar