2016-08-06

Använd dina restpapper - Del 1

Äntligen lördag och min bloggdag igen. Det har varit lite jobbigt på hemmaplan då min son på 4 år har fått hänga lite på sjukhuset senaste tiden och har fått proppar i sin lilla hjärna återigen. Men inget mer om det nu och tillbaks till pysseltankar och denna lördag blir inlägget iallafall i tid :-)
Jag och Linda hade idétorka när vi pysslade ihop härom veckan och gav oss själva en utmaning, att använda restpapper för att göra ett kort. Basen till mitt kort är dock ett vanligt cardstock men allt annat papper är rester. Mönsterpapret är från Echo Parks - Birthday Wishes och gjorde utmaningen riktigt rolig. Det var lite extra skoj att vi använde oss av samma papers serie :-) Här är mitt bidrag i vår lilla utmaning:



Vill ni vara med och pyssla lite med oss och haka på utmaningen som vi gjorde på skoj så skicka jätte gärna in bilder på vad ni hittar på till liaskrypin@icloud.com och så kan jag skicka en liten överraskning till det bidraget min son väljer som vinnare <3

Jag har använt:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar