2016-07-10

LO med Gelatos

Hejsan hoppsan!
Nu är Linda här igen och tro't eller ej men jag har kladdat!
Mitt första möte med de färgsprakande Gelatoskritorna och jag gillar dem verkligen.
Internet är sprängfyllt med härlig Gelatosinspiration. Jag valde att använda och kombinera 3 olika färger, kladda ut dem med vatten och därefter stämpla lite överallt för att sedan skära itu sidan i olika långa remsor. Remsorna satte jag sedan ihop lite hipp som happ och därefter var basen klar - superenkelt och roligt! Ett kort i svartvitt, en grön blomkvist och en embossad chipboard, mer behövdes inte denna gång. Simsalabim en enkel LO med mina söta brorsbarn.


Jag har använt mig av följande;

Hoppas ni blir inspirerade att våga prova ni också!
Kram kram DT-Linda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar