2016-07-31

Kort med tassavtryck av hjärtan!


Hej alla fina!

En av våra vänners hundar är nu den starkast lysande stjärnan på himlen. 
Så sorgligt men tyvärr är det  ju livets gång.

Jag gjorde ett kort till dem för att säga att jag tänker på dem och valde att använda mig av Lindy´s fantastiska Flat Magicals som bakgrund. Det är superenkelt och blir sååå fint. Det enda man behöver göra är att sprida ut LITE magicals pulver på ett mixed media papper och därefter spraya med vatten och se hur färgerna blandas och blir magiska. 

Tassavtrycken gjorde jag av en hjärtpunch och punkten i ett alfabet jag har i min egen samling.


Jag är en usel fotograf måste jag säga. Fotot gör verkligen inte färgerna rättvisa - de är mycket starkare (färgrika) i verkligheten.

Idag har jag använt;

Kramar i massor från DT-Linda

2 kommentarer:

  1. Fint och fiffigt =)
    Kolla gärna på min sida så får du/ni se vad jag sysslar med nu.......
    Ha det gott!
    kram/Y

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack snälla du Yvonne!
      Men vilken liten sötnos du har fått tag på!!! Zune är ju fantastiskt sööööt!!! Kram till er båda!

      Radera