2016-07-15

Födelsedagskort - Hipp Hipp Hurra!!!


Hejsan hoppsan!
Jag förstår inte hur jag kunnat missa denna underbara pappersserie från Echo Park???
Den heter Birthday Wishes och finns både i rosa och blått. Idag använde jag mig av den rosa versionen då det är min mans lillasyster som ska få kortet på sin 25-årsdag.
Alla papper i blocket är fantastiska och det var supersvårt att välja vilka jag skulle ha med på kortet så jag valde att även gå loss och dekorera insidan.
Här följer en kortkavalkad ;-D
Framsidan;

Vänstra insidan med en ficka för att lägga ner lite pengar eller presentkort i.

Högra insidan med lite siluettklippning samt plats för en hälsning.


Visst blir man glad av de härliga papperna?

Detta har jag använt mig av den här gången;


Ha det bra tills vi ses igen! Kramar DT-Linda


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar