2016-07-02

Bättre sent än aldrig :-)


Hej alla underbara bloggläsare, idag är det en lördag och dag min bloggdag hos Fru Limegrön. Jag tänkte visa ett litet 3D projekt jag har gjort med de fantastiska papperna från ScrapBerry's -Mother's treasure. Jag såg en tutorial på YouTube från en av Graphic45's DT medlemmar. Hon kallar den en "Desk Stationery Holder". Hemma hos mig blev det en hållare för fjärrkontrollerna samt ett post-it block. Men nu till lite bilder och efter det följer så klart vilka produkter jag har använt från Fru Limegrön.


Så här ser den ut ;-)


Det bakre facket där fjärrkontrollerna bor nu :-)

Ena sidan med fantastiskt blommigt papper :-)<3 br="">


Baksidan med det vackra budskapet och favorit färgen rosa :-)<3 br="">


En bättre bild på lådans framsida.

Lådan utdragen :-)



Här är även locket öppnat och inne ligger post-it blocket :-)

Jag har använt:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar