2016-06-05

Splash It påsen

Hej allihopa!
Nu har det blivit min tur att lägga ut lite pysselmys här i bloggen. Vi kommer att ses varje söndag här nu framöver. Denna söndag tänkte jag visa en altrad påse. Jag har tagit en vanlig vit påse och klippt ut egna handtag till. Mönsterpappret jag använt kommer från ett nytt polskt märke som vi har tagit in en del godis ifrån - nämligen Studio 75. Denna pappersserie heter Splash It och vi har den i 6x6 block. De härliga kugghjulen är Wycinankas fina chipboard som jag har embossat med Stampendous Aged Silver. Jag gillar att altra påsar. Det är ett snabbt pyssel att ta till de gånger man är ute i sista minuten och inte hinner göra ett kort.







Jag har använt:
  • Stampendous Aged Silver
  • Wycinanka (kugghjul) (finns i fysiska butiken, snart i webshopen)
  • Wycinanka (Hipp, Hipp Hurra) (finns i fysiska butiken, snart i webshopen) 
  • Splash It (finns i fysiska butiken, snart i webshopen)
  • Papperspåse (finns i fysiska butiken)
  • Embossingfön
  • Glossy Accent
Hoppas ni har en mysig söndag - syns om en vecka igen.

Kram DT - Mamma Linda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar