2016-06-20

Splash! från Studio75

I helgen har vi varit på landet och regnet har öst ner så då fick jag lite härlig pysseltid. Med den här hobbyn behöver man aldrig sitta sysslolös - jag älskar det!!

Även denna vecka har jag pysslat lite med Studio75:s härliga papper - denna gång använde jag mig av Splash! Som ni nog har märkt vid det här laget så gillar jag enkelt, avskalat men färgglatt. Detta kort är inget undantag;


Allt från Studio75 kommer upp i webbshopen i början av nästa vecka så håll utkik. Vi har även en hel del härliga chipboard från Wycinanka som ännu inte hittat in i webshopen - även detta kommer att ske under kommande vecka här.

Den här gången har jag använt;


  • Sidenband Orange - finns i fysiska butiken
  • Wycinanka chipboard - Carpe Diem - kommer till webbbutiken under nästa vecka
  • Splash pappersserie - Studio75 - kommer till webbbutiken i början av nästa vecka
  • Charms Fjädrar - finns i fysiska butiken
  • Häftkuddar
  • Scor-Tape
  • Glossy Accent
  • Distress Paint - Picket Fence
Ni vet väl att allt som vi skriver finns i den fysiska butiken men ännu inte i webbshopen går att beställa genom att maila till info@frulimegron.se - hos oss löser vi det mesta.

Pyssliga kramar DT-Linda



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar