2016-06-18

Regnig lördag betyder bra pysselväder :-)

Idag är det lördag igen och min bloggdag här hos Fru Limegrön. Idag tänkte jag visa ett pocket letter som jag har gjort med de fantastiska papprena från Studio 75. Jag använt papper från Secret Garden och Alice's Dreams. Dessa mönster papper är av fenomenal kvalité, riktigt tjocka. Den ena fickan har jag använt texture paste på vilket pappret klarade av galant. En annan har jag haft på decoupage och samma där så stod pappret pall för det med. Älskar dessa papper och ser fram emot fler i framtiden.


Jag har använt:

Mönster papper - Studio 75 - Kommer snart upp i webbutiken
Charms - Finns i fysiska butiken
Texture paste
Brads
Decoupage
Stämplar - ScrapBerry's - Linda hoppas på att få tag på dessa igen till butiken
Distress Markers - Worn Lipstick
Distress Markers - Cracked Pistachio - Kommer snart tillbaks till butiken
Blomma - ScrapBerry's
Stencil - Tim Holtz - mini set 6
Doily
Chipboard - Wycinanka - Jordglob på stativ

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar