2016-06-21

Godis påse

Hej!

Vill visa något annat som Fru limegrön har för ni vet väl att hon inte bara har scrapbooking/mixed media saker?
Idag har jag använt en påse som jag har lagt risbräck i. Dessa fina genomskinliga påsar finns i olika motiv. Jag har valt påsen med motivet pussmunnar. Men det finns även andra motiv som t.ex. hundar och i dessa kan man då t.ex. lägga i hundgodis.




Risbräck

Smält ljus eller mörk block choklad i vattenbad och blanda i rispuffar efter tycke och smak.

Blanda det väl och bred ut chokladsmeten på ett bakplåtspapper och låt det stelna.

Bryt eller skär risbräcket i mums bitar.

Ha en bra dag.

DT Petra

Jag har använt mig av:

Påsar med pussmunnar på - Finns i fysiska butiken och kommer inom kort upp i webbutiken!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar